Totaal aantal pageviews

woensdag 20 februari 2013

Basgitaar



Mijn vriend had drie jaar geleden zijn basgitaar "een Fender'' verkocht en had er altijd al spijt van gehad.

Nu had hij op internet gezien dat diezelfde bas te koop werd aangeboden. Die ga ik terug kopen zegt hij, ik wil mijn basje terug.  Wij naar Nijmegen naar die zaak waar hij 3 jaar geleden zijn basgitaar had vekocht. En ja hoor daar hing zijn basje aan de muur, "ik herken die direct zei hij".

En blij dat ie was en fluiten en zingen dat ie deed, "ik heb mijn basje terug, ik heb mijn basje terug".

We zijn dan iets gaan drinken, ik vroeg een cola en mijn vriend een biertje. Een cola met dikke ijsblokken erin, moet ik niet, ik wil cola, geen water.

Heb die ijsblokken eruit gegooid onder mijn stoel. Die ober zal wel gedacht hebben dat ik onder mijn stoel heb geplast, want die keek zo raar als we afrekenden, hihi.

Dan zijn we de stad ingetrokken, heb me witte laarsjes gekocht. Daarna zijn we lekker gaan chinezen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten