Totaal aantal pageviews

donderdag 24 januari 2013

Eindelijk de grote dag is aangebroken



Eindelijk de grote dag is aangebroken,

ga me weer eens laten kloten.

Is al voor de derde keer

dat ik ga trouwen weer.

De eerste gelukkige (sukkel 1) was een man.

De tweede (sukkel 2) was ook een man.
Nu voor de derde keer,
heb ik gekozen weer.

Was een muisje tegen het lijf gelopen

en ik maar dromen en hopen.

Zou die de ware worden???
Een paar maanden later

hadden we soms wel een kater.

We lachten en maakten plezier,

want we dronken veel druppels en bier.

We besloten dan ook om te trouwen,

en zouden een plezante bruiloft houden.

Met toeters en met bellen

gingen we de familie vertellen.

Wij gaan trouwen

en een leuke bruiloft houden.

Het mocht natuurlijk niet veel kosten!!!
Daarom hadden ze besloten,

om ruzie te gaan stoken.

Broers en ma moeten niet aanwezig zijn,

want die zitten vol met venijn.

Wat ze gaan vertellen

en achter mijn rug gaan lellebellen.

Kan me toch geen donder schelen,

als ik met mijn muis mijn toekomst maar kan delen.

Maar was geen mooie dag,

want het regende dat het goot.

IK schreef dit alles met een lach.

want ik genoot!!!

Gefeleschiteert !!!        

Mj Labieken  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten