Totaal aantal pageviews

donderdag 24 januari 2013

Mijn buikje



Ja, ja, laat ze maar allemaal zeuren over hun buikje dat te dik is.

Ben vandaag bij de kapper geweest, nieuw kleurtje in mijn haar, zoiets van kleur.

Ik las in een tijdschrift over vrouwen die heel dik waren en er nog mooi uitzagen ook.

 Die waren fier op hun lichaam en poseerden helemaal in hun naakje.

De meeste mannen hebben ook liever een vrouw waar veel pak aan is, inplaats van zo'n mager ding.

Het is alleen de media die al die te magere schepsels creeëren en de meeste vrouwen trappen daarin.

Je bent voorbestemd om dik te zijn of mager te blijven.

Ik eet waar ik zin in heb, loop nooit chagrijnig omdat ik honger heb. Ben altijd opgewekt en goedgeluimd. En dat andere me te dik vinden daar heb ik schijt aan.

Leve de dikke vrouwen, die het werken verfoeien;
Muilezels laten sjouwen om zichzelf niet te vermoeien;
En álles eten, om hun kont nog meer te doen groeien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten